Nowa promocja dla Klubowiczów już dostępna!
Rób zakupy na stacjach Shell i zbieraj pieczątki.
Jak odebrać 1000 punktów Shell ClubSmart?
1. Rób zakupy na stacji Shell*
Twoja ulubiona aromatyczna kawa, pyszne przekąski Shell Café, programy myjni - na co się zdecydujesz? Cokolwiek wybierzesz, pamiętaj by skanować swoją kartę Shell ClubSmart i zbierać pieczątki.
2. Zbierz 10 pieczątek**
… i zeskanuj kartę Shell ClubSmart przy następnych zakupach, aby otrzymać 1000 punktów w aplikacji, czyli równowartość 10 zł.
3. Wymień swoje punkty na to, co lubisz najbardziej!
1000 punktów Shell ClubSmart to równowartość aż 10 zł, które możesz przeznaczyć na następne zakupy na stacji.
- 10 zł wydane na wybrane produkt* = 1 pieczątka
- 10 pieczątek = 1000 punktów Shell ClubSmart podczas kolejnych zakupów
- 1000 punktów Shell ClubSmart = 10 zł do wydania na stacji
Na co możesz przeznaczyć punkty Shell ClubSmart?
Zakupy i przekąski
Paliwo
Promocja dostępna jest jedynie dla posiadaczy wirtualnej karty Shell ClubSmart. Promocja obowiązuje od 2.09.2024 do 28.02.2025 na wybranych stacjach Shell oznaczonych materiałami promocyjnymi. Promocja obowiązuje tylko przy zeskanowaniu wirtualnej karty Shell ClubSmart przed dokonaniem płatności. Regulamin oraz lista stacji biorących udział w promocji znajdują się na www.clubsmart.shell.pl. Regulamin i lista stacji.
*Każde 10 zł wydane na produkty sklepowe (z wyłączeniem zakupu paliwa, kuponów loteryjnych, wyrobów alkoholowych, tytoniowych i farmaceutycznych) to jedna pieczątka. Maksymalnie można uzyskać 36 pieczątek podczas jednej transakcji.
** Aby skorzystać z promocji i odebrać 1000 punktów Shell ClubSmart (równowartość 10 zł) należy uzbierać 10 pieczątek w aplikacji Shell ClubSmart, a następnie zakupić produkty sklepowe (z wyłączeniem zakupu kuponów loteryjnych, wyrobów alkoholowych, tytoniowych i farmaceutycznych) w przeciągu 30 dni od uzbierania 10 pieczątki ale nie później niż do 30.03.2025. 1000 punktów zostanie dodane na konto posiadaczy wirtualnej Karty Shell ClubSmart w okresie do 24 godzin.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jakie są warunki promocji „1000 punktów od Shell ClubSmart”?
Należy zrobić zakupy na stacji Shell (z wyłączeniem zakupu paliwa, kuponów loterii, wyrobów alkoholowych, tytoniowych i farmaceutycznych) za min. 10 zł i zeskanować wirtualną kartę Shell ClubSmart przed dokonaniem płatności, aby otrzymać 1 pieczątkę. W przeciągu 30 dni od uzbierania 10-tej pieczątki należy dokonać dowolnego zakupu na stacji (z wyłączeniem kuponów loterii, wyrobów alkoholowych, tytoniowych i farmaceutycznych) i zeskanować kartę Shell ClubSmart przed dokonaniem płatności. Nagroda w postaci 1000 punktów Shell ClubSmart zostanie dodana na konto w przeciągu 24 godzin.
Jaki jest czas trwania promocji „1000 punktów od Shell ClubSmart”?
Pieczątki w promocji „1000 punktów od Shell ClubSmart” przyznawane są od 02.09.2024 roku do dnia 28.02.2025. Po uzbieraniu 10-tej pieczątki, Uczestnik promocji ma 30 dni na wykonanie dodatkowej transakcji na stacji, ale nie później niż do 30.03.2025 r.
Czy wszystkie stacje Shell biorą udział w promocji?
W promocji udział biorą wybrane stacje oznaczone materiałami promocyjnymi. Lista stacji biorących udział w promocji stanowi załącznik do Regulaminu promocji.
Ile razy można wziąć udział w promocji?
W promocji można wziąć udział dowolną liczbę razy pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków promocji.
Ile pieczątek mogę otrzymać jednorazowo?
Maksymalnie można otrzymać 36 pieczątek podczas jednej transakcji. Powyżej tej liczby pieczątki nie naliczą się.
Jakie produkty ze sklepu są objęte promocją?
W celu wzięcia udziału w promocji „1000 punktów od Shell ClubSmart” należy kupić dowolne produkty z oferty sklepowej stacji Shell z wyłączeniem paliwa, kuponów loterii, wyrobów alkoholowych, tytoniowych i farmaceutycznych. Za każde 10 zł wydane na produkty biorące udział w promocji Uczestnik promocji otrzyma 1 pieczątkę.
Czy w promocji „1000 punktów od Shell ClubSmart” otrzymam pieczątki za transakcje dokonywane kartą flotową Shell Card?
Użytkowników kart flotowych Shell Card obowiązują indywidualne warunki Umowy. Jeżeli Umowa zezwala na zbieranie punktów lojalnościowych, pieczątki naliczą się pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków promocji.
Czy za zakupy w promocji „1000 punktów od Shell ClubSmart” naliczane są punkty Shell ClubSmart?
Tak, w promocji punkty Shell ClubSmart naliczają się.
Na co mogę przeznaczyć punkty Shell ClubSmart?
Punktami Shell ClubSmart można zapłacić za paliwo i zakupy na stacji Shell. Można je również wymienić na vouchery online lub prezenty dostępne na stacji.
Jak dołączyć do Shell ClubSmart?
Należy utworzyć konto, dzięki czemu karta zostanie spersonalizowana. W celu założenia konta oraz uzyskania karty wirtualnej Shell ClubSmart należy pobrać aplikację Shell za pośrednictwem urządzenia mobilnego oraz dokonać rejestracji w Programie zgodnie z wytycznymi aplikacji i wygenerować kartę wirtualną. Ponadto, każdy nowy Klubowicz może otrzymać 250 punktów na start, jeśli wyrazi zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Zebrane punkty można szybko i łatwo wymienić na atrakcyjne nagrody: bony zakupowe on-line, atrakcyjne nagrody oraz jedzenie i napoje na stacji. Punktami można również zapłacić za paliwo oraz za inne produkty dostępne na stacji.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Wszelkie reklamacje związane z przebiegiem Promocji należy zgłaszać Organizatorowi na adres: Biuro Obsługi Klienta, Shell Polska Sp. z o.o., Oddział w Krakowie, ul. Czerwone Maki 85, 30-392 Kraków, z dopiskiem: „Reklamacja – 1000 punktów od Shell ClubSmart” albo poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego online na stronie www.shell.pl do dnia 13.04.2025 r. Ścieżka dostępu do formularza reklamacyjnego online: https://www.shell.pl/o-shell/kontakt-z-shell-w-polsce.html – należy wybrać „Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego” i wypełnić formularz „Opinie/Reklamacje”. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty doręczenia reklamacji Organizatorowi.